Een wervingsvideo, maar dan net even anders

Van Wijnen

Bouwbedrijf Van Wijnen kampt, net als zoveel bedrijven momenteel, met personeelstekorten. In deze arbeidsmarkt moet alles uit de kast om jezelf als werkgever positief te laten opvallen. Daarom bedachten wij voor Van Wijnen een wervings-concept waarmee ze jonge mensen voor hun organisatie kunnen aanspreken. Het idee is vrij simpel: de kijker loopt een dagje mee met een van de Van Wijnen-medewerkers om zo een goed, duidelijk en eerlijk beeld te krijgen van hoe het werk bij Van Wijnen eruit ziet.

Opdrachtgever

Van Wijnen

Campagne

Kom werken bij Van Wijnen!

Deliverables

Wervingsfilm
Social video's
Fotografie

We vonden het voor deze productie belangrijk om met echte mensen te werken. Dit geeft namelijk een zo oprecht en eerlijk mogelijk beeld van de organisatie. Daarnaast laat het potentiële sollicitanten ook zien wie je collega's worden wanneer je solliciteert. De video is 'lean & mean' geproduceerd zodat we in korte tijd meerdere vacatures op deze manier kunnen verfilmen.