
BridgeFund
BridgeFund kwam bij ons met de vraag: hoe bereiken we potentiële beleggers zonder dat het verhaal meteen ingewikkeld wordt? In dit geval biedt een korte video met oprichter en CEO Julian van de Steeg uitkomst. Deze video wordt in de online marketing gebruikt om potentiële beleggers naar de website van BridgeFund te halen en hen vervolgens de brochure te laten downloaden. Zo hoef je met de video niet de diepte in, maar bereik je wel de doelgroep die voorzichtig geïnteresseerd is. 🚀

"Shepherd & Fox denkt goed mee met je wensen en zorgen en zijn super professioneel. Zowel in techniek als regie. Wat mij het meest opviel is hun oog voor goed lichtgebruik. Heel blij mee."Chris Onsman, Brand Marketeer BridgeFund
Voor de opnamen hebben wij gebruik gemaakt van een zogenoemde Eye Direct. Dit is een spiegel die voor de lens van de camera wordt geplaatst. Zo ziet de persoon voor de camera geen lens, maar de persoon die hem interviewt. Dit werkt voor mensen die moeten presenteren vaak iets relaxter omdat ze op deze manier niet in een zwart gat kijken, maar het gevoel hebben dat ze een gesprek voeren met de interviewer. Op de foto zie je spiegel van de Eye Direct. 🤓

Tijdens de shoot ging Merel op pad met haar camera om direct een serie foto's te maken van de medewerkers van BridgeFund. Deze foto's kunnen vervolgens ook gebruikt worden voor bijvoorbeeld de website en socials. 📸

Ben jij ook op zoek naar content die jouw doelgroep naar je website haalt? Stuur ons gerust een bericht om samen de mogelijkheden voor een video- en/of fotoproductie te onderzoeken!
Mail naar info@shepherdandfox.nl of bel 06 83 58 91 46. 📬
